Retourneren

RUILEN & RETOURNEREN

RETOURVOORWAARDEN

Toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Kan gebeuren! Zijn er nog geen 14 dagen voorbij? Dan is het mogelijk om de gehele bestelling of een gedeelte ervan te retourneren. Alleen de kosten voor retour vanaf jouw huis naar ons zijn voor eigen rekening. 

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen.

Vergeet niet je pakbon mee te sturen met je retourzending!

Nadat we de producten in goede staat terug hebben ontvangen, maken we een creditfactuur van hetgeen teruggestuurd is. Vervolgens wordt het creditbedrag meestal direct overgemaakt naar het rekeningnummer waar de bestelling mee is betaald.

Een retour moet voldoen aan onderstaande voorwaarden:

  • De artikelen dienen ongedragen te zijn en alle kaartjes zijn nog bevestigd.
  • Oorbellen en lingerie kunnen niet geruild worden.
  • Mondkapjes kunnen niet geretourneerd worden.
  • Artikelen die make-up vlekken bevatten na het passen kunnen niet worden geretourneerd/ geruild.  

STAP 1: Voeg de gewenste artikelen + pakbon terug in de verzendzak. Geen pakbon ontvangen? Stuur dan een briefje mee met je ordernummer en je volledige naam.

STAP 2: Maak een retourlabel aan. Dit kan via onderstaande links:

Klik hier om een POSTNL label aan te maken

Klik hier om een DHL label aan te maken

* Je kan ook bij een postkantoor een label laten maken. 

STAP 3: Controleer alle gegevens

STAP 4: Bekijk de afleverpunten (dit is het punt waar je het pakketje af wilt geven)

STAP 5: Print het retourlabel, plak deze op het pakketje en geef het af bij het afleverpunt. Vergeet niet oudere labels van het pakket te verwijderen. 

 

LET OP | Bewaar goed de track & trace / je verzendbewijs. Als je retour niet bij ons aankomt kunnen wij hem helaas niet verwerken.

RETOURADRES:

Pastoor van den Bultstraat 3

5465 SB Veghel

Nederland

 

Je retour wordt na ontvangst, binnen 4 werkdagen verwerkt.

IS DE MAAT NIET GOED?

Wil je graag een artikel ruilen in een andere maat/kleur? Stuur ons dan even een e-mail naar info@flowthebrand.nl Vergeet hier niet bij te vermelden welke kleur of maat je wil ontvangen. Zodra wij jouw mail hebben ontvangen, wordt op dat moment gekeken of jouw gewenste maat/kleur op voorraad is. Als dit het geval is, wordt dit item kosteloos naar je verstuurd. 

KLACHT OVER EEN ITEM

Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van jouw klacht en ordernummer. Onze klantenservice neemt je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing. Heb je een artikel ontvangen en is dit volgens jou beschadigd, zorg dan dat je dezelfde dag nog een mailtje stuurt naar info@flowthebrand.nl

Meer informatie over de klantenservice vind je hier