Left Terugkeren naar winkel
Besteloverzicht

Je winkelwagen is leeg

SPREAD SOME LOVE!
Promotion
Read more

Ruilen & Retourneren

RETOURVOORWAARDEN

Toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Kan gebeuren! Zijn er nog geen 14 dagen voorbij? Dan is het mogelijk om de gehele bestelling of een gedeelte ervan te retourneren. Alleen de kosten voor retour vanaf jouw huis naar ons zijn voor eigen rekening.

Hoe te retourneren: 

STAP 1: Voeg de gewenste artikelen + pakbon terug in de verzendzak. Heb je geen pakbon? Stuur dan een briefje mee met je ordernummer en je volledige naam.

STAP 2: Maak een retourlabel aan. Dit kan via onderstaande links:

Klik hier om een POSTNL label aan te maken

Klik hier om een DHL label aan te maken

* Je kan ook bij een postkantoor een label laten maken. 

STAP 3: Controleer alle gegevens.

STAP 4: Bekijk de afleverpunten. (dit is het punt waar je het pakketje af wilt geven)

STAP 5: Print het retourlabel, plak deze op het pakketje en geef het af bij het afleverpunt. Vergeet niet oude labels van het pakket te verwijderen.

RETOURADRES:

Industrieweg 23
5492 NG Sint-Oedenrode
Nederland

LET OP: Wij halen geen retouren bij afhaalpunten op! 

 Een retour moet voldoen aan onderstaande voorwaarden:

- Item(s) dienen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd te worden
- Het te retourneren item dient ongedragen te zijn.
- Het te retourneren item moet voorzien zijn van het aangehechte label en verpak
t worden in de originele verpakking.
- Het te retourneren item bevat geen gebruikssporen.
- Badkleding kan i.v.m. hygiëne niet worden geretourneerd.
- Sieraden kunnen i.v.m. hygiëne niet worden geretourneerd.
- Items van de sample sale mogen niet geretourneerd worden. Dit staat ook vermeld op de sample sale pagina. 
- Vergeet de pakbon niet mee te sturen!

Via de Track & Track-code kun je volgen of jouw retourzending is aangekomen in ons magazijn. Na ontvangst van een retourzending wordt binnen 7 dagen jouw retourzending verwerkt en zal de terugbetaling in werking gezet worden. Hierover ontvang je automatisch een e-mail met daarin verdere informatie over de terugbetaling. 

LET OP: Bewaar goed de track & trace / je verzendbewijs. Als je retour niet bij ons aankomt kunnen wij hem helaas niet verwerken.

RUILEN:

IS DE MAAT NIET GOED?

Wil je graag een artikel ruilen in een andere maat/kleur? Stuur ons dan even een e-mail naar info@flowthebrand.nl Vergeet hier niet bij te vermelden welke kleur of maat je wil ontvangen. Zodra wij jouw mail hebben ontvangen, wordt op dat moment gekeken of jouw gewenste maat/kleur op voorraad is. Als dit het geval is, wordt dit item kosteloos naar je verstuurd. 

KLACHT OVER EEN ITEM

Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van jouw klacht en ordernummer. Onze klantenservice neemt je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing. Heb je een artikel ontvangen en is dit volgens jou beschadigd, zorg dan dat je dezelfde dag nog een mailtje stuurt naar info@flowthebrand.nl