Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Vragen, opmerkingen of klachten?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Onze klantenservice staat voor je klaar om je te helpen met al je vragen, opmerkingen en eventuele klachten. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Info@flowthebrand.nl We proberen altijd samen tot een oplossing te komen.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je als klant aanspraak kunt maken op garantie. Neem dan direct contact op met onze klantenservice. We gaan samen graag opzoek naar een passende oplossing!
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@flowthebrand.nl.