Left Terugkeren naar winkel
Besteloverzicht

Je winkelwagen is leeg

SPREAD SOME LOVE!
Promotion
Read more

Veelgestelde vragen

Verzending

Binnen hoeveel dagen verzenden jullie?

We verzenden binnen 1-2 werkdagen, maar we streven dat jouw bestelling binnen 1 werkdag bij je thuis is!

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland:

Verzendkosten zijn gratis boven het bedrag van €100,- ( met een Track & trace code ) 

- PostNL brievenbuspakket met track & trace - €4,95 

- PostNL pakket met track & trace - €5,95 (dit is van toepassing van orders die niet door de brievenbus kunnen) 

België:

Verzendkosten zijn gratis boven het bedrag van €100.-. ( met een Track & trace code ) 

- Pakket België - €7,95 met Track & Trace code.

 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw pakket is verzonden, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code van onze vervoerder. Hier kan je de status van de verzending zien en kan je (indien mogelijk) de bezorger verdere instructies geven over jouw levering. 

Ik heb geen Track & trace code ontvangen, wat kan ik nu het beste doen?

Wat vervelend! Het kan zijn dat de e-mail met jouw Track & Trace code is beland in jouw spam of dat er een foutje staat in jouw e-mailadres. Neem vooral contact op met onze klantenservice, dan helpen we je graag verder!

Bestellen 

Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?

We raden je aan om te kijken welke maat het model draagt en aan de hand daarvan je keuze te maken. Als een item anders valt dan normaal staat dit aangegeven in de beschrijving. Kom je er niet helemaal uit of wil je de afmetingen weten? Neem dan vooral contact op met onze klantenservice, we helpen je graag!

Wanneer is de klantenservice bereikbaar?

De mail wordt elke dag bijgewerkt, dus je kunt binnen 24 uur een reactie verwachten. Je mag ons altijd op Instagram @flowthebrand een dm bericht sturen!

Worden items in mijn winkelwagen gereserveerd?

Artikelen in je winkelwagen worden niet gereserveerd. Het is helaas ook niet mogelijk om items te reserveren. Het kan dus helaas voor komen dat een item uit je winkelmandje verdwijnt omdat iemand anders deze eerder heeft besteld. 

Kan ik na het plaatsten van mijn bestelling deze nog wijzigen of annuleren?

Als je nog iets wilt veranderen aan je geplaatste bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@flowthebrand of stuur ons een Instagram dm. Mogelijk is je pakketje nog niet verzonden en kunnen wij de wijziging nog maken. Is je pakketje al wel verzonden, dan is het helaas niet meer mogelijk.

Kan het afleveradres nog gewijzigd worden?

Als jij het afleveradres wilt wijzigen raden we je aan om direct contact op te nemen. Als jouw pakket nog niet is ingepakt, kan het afleveradres nog door ons worden gewijzigd. Als je pakket al wel is ingepakt, is dit helaas niet meer mogelijk.

Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?

Misschien heb je tijdens het invullen van je contactgegevens een foutje gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres. Het kan ook zijn dat de bevestigingsmail in je spam terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!

Komen uitverkochte items weer terug op voorraad?

We doen ons best om alle uitverkochte items zo snel mogelijk weer aan te vullen. We raden je aan om je e-mailadres achter te laten bij het uitverkochte item. Je krijgt dan gelijk een e-mail als het item weer beschikbaar is.

 

Betalen  

Wat zijn de betaalmethodes?

Je kunt bij ons je bestelling op verschillende manieren betalen:

  • iDeal
  • Creditcard (Visa, Maestro en Mastercard)
  • Achteraf betalen met Klarna (Nederland) 
  • Bankcontact (Belgie)
  • Sofort (Duitsland)

Hoe moet ik mijn kortingscode invoeren?

Heb jij een kortingscode? Op de pagina van jouw winkelmandje kun je de kortingscode invullen. De kortingscode voer je in bij "Cadeaubon of Kortingscode" en daarna kun je klikken op "Toepassen". 

Ontvang ik een betaal bevestiging?

Je ontvangt binnen enkele minuten een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Het kan zijn dat dit mailtje in je spam terecht komt. Mocht je geen bevestigingsmail hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Retouren

Binnen hoeveel dagen moet ik mijn pakketje retour sturen? 

Toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Kan gebeuren! Bij Flowthebrand heb je altijd de mogelijkheid je bestelling binnen 14 werkdagen na ontvangst te retourneren.

Wat zijn de retourkosten?

Dit is afhankelijk met welk bedrijf waarbij je het pakketje retour stuurt. LET OP: Bewaar goed de Track en trace-code en je verzendbewijs. Als je retour niet bij ons aankomt kunnen wij hem helaas niet verwerken

Binnen welk termijn wordt mijn retourzending verwerkt?

Na ontvangst van een retourzending wordt binnen 7 dagen jouw retourzending verwerkt en zal de terugbetaling in werking gezet worden. Hierover ontvang je automatisch een e-mail met daarin verdere informatie over de terugbetaling. 

Help ik ben mijn pakbon kwijt wat nu?

Dat is geen probleem! Het is belangrijk dat je dan een brief met jouw retourzending meestuurt met daarop jouw naam, ordernummer en e-mailadres. 

Kan ik mijn items ruilen voor een andere maat?

Wil je graag een artikel ruilen in een andere maat/kleur? Stuur ons dan even een e-mail naar info@flowthebrand.nl Vergeet hier niet bij te vermelden welke kleur of maat je wil ontvangen. Zodra wij jouw mail hebben ontvangen, wordt op dat moment gekeken of jouw gewenste maat/kleur op voorraad is. Als dit het geval is, wordt dit item kosteloos naar je verstuurd. 

Is het mogelijk om sale items retour te sturen?

Het is zeker mogelijk om onze sale items te retourneren, mits ze ongedragen zijn en het kaartje nog is bevestigd. Na ontvangst van een retourzending wordt binnen 7 dagen jouw retourzending verwerkt en zal de terugbetaling in werking gezet worden, hierover ontvang je automatisch een e-mail. LET OP: Items van de sample sale mogen niet geretourneerd worden. Dit staat ook vermeld op de sample sale pagina, en in ons retourbeleid.

Wat ik doen als ik een een beschadigd item heb ontvangen?

Helaas kan het voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Als klant kun je hier natuurlijk niks aan doen. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Vergeet niet om je ordernummer en foto’s van de klacht mee te sturen. Onze klantenservice neemt dan zo snel mogelijk contact met je op en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Hoe kom ik aan het juiste artikel?

Oeps... Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van je bestelling. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.

Kan ik meerdere bestellingen in één retour samenvoegen?

Ja! Het is mogelijk om meerdere bestellingen in één pakket te retourneren. Het is wel Belangrijk dat beide pakbonnen in het pakket worden toegevoegd.

Halen jullie retouren op bij een afhaalpunt?

LET OP: Wij halen geen retouren bij afhaalpunten op! Stuur je retour dus altijd naar onderstaand retour adres:

Industrieweg 23 - 5492 NG - Sint-Oedenrode - Nederland